Peking − XIII. letní paralympijské hry

01. 05. 2008

Letní Paralympijské hry v Pekingu byly jednou z nejvíce očekávaných akcí v historii sportovních soutěží pro postižené sportovce.

Medialní kampaň pro Letní paralympijské hry v Pekingu v roce 2008 navrhla a vytvořila, stejně jako v předchozím roce, společnost MARK/BBDO.

Kampaň má dva hlavní motivy, které imitují čínské bojové umění a sporty. Hlavními představiteli jsou handicapovaní sportovci: lukostřelkyně Markéta Sidková a cyklista Jiří Ježek.

Pod následujícími odkazy najdete několik ukázek rozhlasových i televizních spotů, billboardů a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty (mp3): Mistr (1MB), Souboj (1MB)

Televizní spoty (mpg): Jiří Ježek (2MB), Markéta Sidková (2MB)

Billboard (pdf): Jiří Ježek (1MB), Markéta Sidková (700 kB)

Novinový inzerát: Hůlky (2 MB)

Časomíra: Markéta Sidková (1 MB)

GENERÁLNÍ PARTNER GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER
EXKLUZIVNÍ DODAVATELÉ PARTNER ANKETY
NEJLEPŠÍ HANDICAPOVANÝ SPORTOVEC ROKU
PARTNEŘI
PARTNEŘI
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
ZA PODPORYDÁRCEMARKETINGOVÝ PARTNER