Letní Paralympijské hry v Pekingu byly jednou z nejvíce očekávaných akcí v historii sportovních soutěží pro postižené sportovce.
Medialní kampaň pro Letní paralympijské hry v Pekingu v roce 2008 navrhla a vytvořila, stejně jako v předchozím roce, společnost MARK/BBDO.
Kampaň má dva hlavní motivy, které imitují čínské bojové umění a sporty. Hlavními představiteli jsou handicapovaní sportovci: lukostřelkyně Markéta Sidková a cyklista Jiří Ježek.
Pod následujícími odkazy najdete několik ukázek rozhlasových i televizních spotů, billboardů a novinových inzerátů:
Rozhlasové spoty (mp3): Mistr (1MB), Souboj (1MB)
Televizní spoty (mpg): Jiří Ježek (2MB), Markéta Sidková (2MB)
Billboard (pdf): Jiří Ježek (1MB), Markéta Sidková (700 kB)
Novinový inzerát: Hůlky (2 MB)
Časomíra: Markéta Sidková (1 MB)