Londýn − XIV. letní paralympijské hry

01. 05. 2012

Mediální kampaň k paralympijským hrám v Londýně jako tradičně připravila agentura MARK/BBDO, tentokrát se dvěma paralympijskými sportovci –cyklistou Jiřím Ježkem a lukostřelkyní Markétou Sidkovou. Hlavní motiv kampaně byl „Síla v tobě“. Tu zmínění sportovci pomáhají ostatním lidem nalézt sami v sobě.Pod následujícími odkazy najdete ukázky rozhlasových, televizních spotů, billboardů, city light vitrín a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty: Lukostřelba (MP3)

Televizní spoty: Cyklistika 10s (mpg), Cyklistika 34s (mpg)

Outdoor: Lukostřelba BB (jpg), Cyklistika CLV (jpg)

Novinový inzerát: Hospodářské noviny (pdf)

GENERÁLNÍ PARTNER GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER
EXKLUZIVNÍ DODAVATELÉ PARTNER ANKETY
NEJLEPŠÍ HANDICAPOVANÝ SPORTOVEC ROKU
PARTNEŘI
PARTNEŘI
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
ZA PODPORYDÁRCEMARKETINGOVÝ PARTNER