Letošní zimní deaflympiáda, která se uskuteční v týdnu od 28. března do 5. dubna v ruských městech Chanty-Mansijsk a Magnitogorsk, se nezadržitelně blíží. A tak je již nyní možné zaregistrovat mediální kampaň Českého paralympijského týmu (ČPT), která na tento vrchol sezony pro neslyšící sportovce upozorňuje. Tváří letošní kampaně je úspěšná sjezdařka Tereza Kmochová.

Výkony, nad kterými oněmíte úžasem

Volba 24leté všestranné lyžařky není náhodná, neboť právě na deaflympiádě  v roce 2007 v Salt Lake City zaznamenala Kmochová jeden z největších úspěchů kariéry, když se jí podařilo získat celkem 5 medailí, z toho dvě zlaté. Talentovaná reprezentantka zazářila také v sezoně 2012/13, ve které vybojovala mimo jiné 5 zlatých medailí na mistrovství světa neslyšících lyžařů. Tyto úspěchy jí následně vynesly i prvenství v anketě Nejlepší handicapovaný sportovec roku 2013.

V první vlně byla nasazena outdoorová část kampaně. Ta byla spuštěna již počátkem února a zahrnovala 100 billboardů ve velkých městech a jejich okolí. V Praze bylo navíc nasazeno 50 CLV panelů se stejným motivem. Tím je pro zimní deaflympiádu kromě Terezy Kmochové motto: „Výkony, nad kterými oněmíte úžasem“.

outdoor: Billboard (jpg), CLV (jpg)

Od poloviny února pak byla spuštěna druhá část kampaně zahrnující propagaci deaflympiády v tištěných médiích. Zejména v regionálním Deníku a v deníku Sport, jež jsou zároveň partnery Českého paralympijského týmu. Spolu s propagací v tisku bylo spuštěno také nasazení spotů v Českém rozhlase, který je taktéž mediálním partnerem ČPT.

novinový inzerát: Deník (jpg), rozhlasový spot: ČRo spot (mp3)

Vrcholem kampaně je pak nasazení televizních spotů na ČT sport. K tomu dojde právě dnes, v pondělí 2. března, poprvé ve 12:25 před Sportovními zprávami. Videospoty, jejichž hlavní postavou je opět sjezdařka Tereza Kmochová, se budou následně objevovat na obrazovkách několikrát denně nejen u Sportovních zpráv, ale i u atraktivních sportovních přenosů včetně nejvyšší hokejové a fotbalové ligy.