Lenka Matoušková
 Eva Datinská
 Ivan Karabec
 Šárka Musilová
 Jiří Bouška
 Michal Vápenka
 Tereza Kmochová
 Jiří Suchánek
 Zdeněk Krupička
 Tereza Diepoldová
 Arnošt Petráček
 Kamil Vašíček
 Tomáš Vaverka
 Ondřej Sedliský
 Jiří Ježek
 Máčala, Hetmer
 Jaroslav Šmédek
 Tomáš Pazdera
 Marek Bartošek
 David Drahonínský

Kampaně

Samsun 2017

Marek Bartošek

Mediální kampaň na podporu sportovců na deaflympiádě v tureckém Samsunu probíhala od konce června až do slavnostního zakončení her 30. července 2017.

Poselstvím kampaně byla myšlenka, že i bez znalosti znakového jazyka lze rozumět emocím, které s sebou přináší vrcholová sportovní událost a sport jako takový. Tuto myšlenku vyjadřovalo motto kampaně: Nemusíte rozumět znakové řeči, abyste to mohli prožívat s námi.

Roli tváří kampaně na sebe vzal střelec Marek Bartošek a dvojice beachvolejbalistek Oldřiška ŽídkováIvanou Votípkovou. Kreativního zpracování se opět ujal tým Andreje Štuka.

Televizní spoty: TV spot 30 s (mp4)Kvíz 10 s (mp4)

Rozhlasový spot: ČRo spot (wav)

Internet: isport.cz (jpg)Deník.cz (gif)

Novinový inzerát: deník Sport (pdf)Deník (pdf)

 

Rio de Janeiro 2016

JJ_na výšku-01

Kampaň k letním paralympijským hrám v Rio de Janeiru 2016 proběhla ve dvou hlavních vlnách – na jaře a poté na během paralympiády v září. Mottem, jež celou kampaní prochází, je tentokrát: „Věřte v neuvěřitelné“. Přičemž hlavní myšlenkou je připomenutí, že i ve velice obtížných situacích je důležité zachovat si naději a víru ve své schopnosti.

Tvářemi kampaně, jež vyšla z dílny Andreje Štuka,  se stali sportovci, kteří svým příběhem tuto myšlenku reprezentují. Jsou jimi mediálně známý cyklista Jiří Ježek a Tereza Diepoldová, která reprezentovala Českou republiku nejprve v plavání, ovšem v roce 2010 vyměnila plavky za cyklistický dres a od té doby sbírá medaile na kole.

Rozhlasový spot: ČRo spot (mp3)

Televizní spoty: TV spot Jiří ježek 30 s (mp4)TV spot Tereza Diepoldová 30 s (mp4), Kvíz 15 s (mp4)

 

 

Guayaquil a Guaranda 2015

GG_300x600

Global Games, obdobu paralympiády pro mentálně postižené sportovce, jejíž črvrtý ročník proběhl v Ekvádoru, podporovala mediální kampaň v tisku a na internetu. Součástí kampaně byly také
tématické soutěže v rozhlasu (ČRo) a tisku (Deník). Jednotým prvkem kampaně bylo jednoduché heslo „Držíme palce sportovcům s mentálním postižením na Global Games 2015“

Novinový inzerát: Deník (pdf), Deník Sport (pdf)

Internet: Deník.cz (gif)

Soutěž: Deník (pdf)

 

 

 

 

 

 

Chanty-Mansijsk a Magnitogorsk 2015

Mediální kampaň k 18. zimní deaflympiádě, která se konala v týdnu od 28. března do 5. dubna v ruských městech Chanty-Mansijsk a Magnitogorsk, proběhla tradičně na několika rovinách. Hlavní postavou této kampaně byla úspěšná neslyšící lyžařka Tereza Kmochová. Na billboardech a CLV panelech ji doprovázel slogan: „Výkony, nad kterými oněmíte úžasem“

Na následujících odkazech naleznete ukázky všech prvků kampaně:

Rozhlasový spot: ČRo spot (MP3)

Televizní spoty: TV spot 10s (mp4)TV spot 30s (mp4), Kvíz 15s (mp4)

Novinový inzerát: Deník (jpg)

Outdoor: Billboard (jpg),

Internet: isport.cz (jpg), tydeniky.cz (jpg)

 

Soči 2014

Kampaň k ruské zimní paralympiádě v Soči 2014 byla opět v režii agentury MARK/BBDO. Hlavní roli v ní sehráli členové národního sledge hokejového týmu, který tvoří osu český výpravy do Soči. Hlavní motto zní „Jsme tím, čím se stáváme na ledě“. Kampaň pak sledge hokejisty stylizuje do podoby válečníků a predátorů. Zajímavostí je, že zvolení sportovci si svá alter-ega nechali vytetovat, a tak se můžou chlubit tetováním v podobě spartského válečníka, remory, nebo třeba žraloka.

Pod následujícími odkazy najdete ukázky rozhlasových a televizních spotů, billboardů, city light vitrín a novinových inzerátů:

Rozhlasový spot: ČRo spot (MP3)

Televizní spoty: TV spot 10s (mpg)TV spot 34s (mpg)

Novinový inzerát: Deník Sport (pdf)

Outdoor: Billboard (png)CLV (png)

 

Sofie 2013

22. deaflympijské hry se konaly v bulharské Sofii od 24. července do 4. srpna. Kampaň k této vrcholné události sportu handicapovaných se nesla v duchu jednoduchého motta: „Znakovou řečí všech sportovců děkujeme za podporu.“ Kampaň která probíhala od 22. července probíhala na v několika formách: soutěže v rozhlasu, vědomostní kvízy v televizním vysílání, v denním tisku a na internetu.

Ukázky jednotlivých prvků kampaně naleznete pod následujícími odkazy:

Rozhlasová soutěž: ČRo soutěž (MP3)

Televizní kvízy: TV kvíz 10s (wmv)

Novinový inzerát: Deník (pdf)

Internet: centrum.cz (gif)

 

Londýn 2012

Mediální kampaň k paralympijským hrám v Londýně jako tradičně připravila agentura MARK/BBDO, tentokrát se dvěma paralympijskými sportovci –cyklistou Jiřím Ježkem a lukostřelkyní Markétou Sidkovou. Hlavní motiv kampaně byl „Síla v tobě“. Tu zmínění sportovci pomáhají ostatním lidem nalézt sami v sobě. Pod následujícími odkazy najdete ukázky rozhlasových, televizních spotů, billboardů, city light vitrín a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty: Lukostřelba (MP3)

Televizní spoty: Cyklistika 10s (mpg), Cyklistika 34s (mpg)

Outdoor: Lukostřelba BB (jpg), Cyklistika CLV (jpg)

Novinový inzerát: Hospodářské noviny (pdf)

 

Vancouver 2010

Televizní spot, který sloužil jako mediální podpora Českého paralympijského týmu na Zimních paralympijských hrách ve Vancouveru 2010, byl v tomto roce nominován až na nejprestižnější mezinárodní kreativní festival, a to do francouzského Cannes.

Pod následujícími odkazy najdete ukázky rozhlasových i televizních spotů, billboardů, city light vitrín a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty (mp3): Paralympiada (1,5MB)

Televizní spoty (mpg): Po slepu 15s (2MB) Po slepu 30s(4MB) Časomíra (1MB)

Billboard (pdf): Anna Kulíšková (1MB)

City light vitrína (pdf): Anna Kulíšková (4MB)

Novinový inzerát: Novinová inzerce (2MB)

 

Tchaj-wan 2009

Deaflympijské hry na Tchaj-wanu nepřinesly jen sportovní úspěchy české výpravy, ale velkého ocenění se dostalo i mediální kampani, kterou k této příležitosti vytvořila již tradičně firma MARK/BBDO. V prestižní soutěži Louskáček 2009 se spoty vysílané na Českém rozhlase umístily na stříbrné pozici. Soutěž je každoročně pořádána společností Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Pod následujícími odkazy najdete ukázky rozhlasových i televizních spotů, billboardů, city light vitrín a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty (mp3): Hymna (1,2 MB) Potlesk (1,2MB)

Televizní spoty (mpg): Časomira (2,5MB) TV spot (4MB) Kvíz (2MB)

Billboard (pdf): Cyklista (2MB)

City-light (pdf): Cyklista (1MB)

Novinový inzerát: Novinová inzerce (3MB)

 

Peking 2008

Letní Paralympijské hry v Pekingu byly jednou z nejvíce očekávaných akcí v historii sportovních soutěží pro postižené sportovce.

Medialní kampaň pro Letní paralympijské hry v Pekingu v roce 2008 navrhla a vytvořila, stejně jako v předchozím roce, společnost MARK/BBDO.

Kampaň má dva hlavní motivy, které imitují čínské bojové umění a sporty. Hlavními představiteli jsou handicapovaní sportovci: lukostřelkyně Markéta Sidková a cyklista Jiří Ježek.

Pod následujícími odkazy najdete několik ukázek rozhlasových i televizních spotů, billboardů a novinových inzerátů:

Rozhlasové spoty (mp3): Mistr (1MB), Souboj (1MB)

Televizní spoty (mpg): Jiří Ježek (2MB), Markéta Sidková (2MB)

Billboard (pdf): Jiří Ježek (1MB), Markéta Sidková (700 kB)

Novinový inzerát: Hůlky (2 MB)

Časomíra: Markéta Sidková (1 MB)

 

Turín 2006

Zázraky se dějí. V dnešním pragmatickém a cynickém světě je dobré si občas připomenout, že lidé jsou stále schopni konat zázraky.

Tato myšlenka stála za reklamní kampaní pro Český paralympijský tým vytvořenou agenturou MARK/BBDO.

Kampaň používala slavné Turínské plátno, posvátnou relikvii považovanou za pohřební oděv Ježíše Krista nesoucí obtisk jeho podoby.

Slavné plátno neslo podobu handicapovaného lyžaře coby symbolu novodobých zázraků.

 

GENERÁLNÍ PARTNER GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER
EXKLUZIVNÍ DODAVATELÉ PARTNEŘI ANKETY
NEJLEPŠÍ HANDICAPOVANÝ SPORTOVEC ROKU
PARTNEŘI
PARTNEŘI
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
ZA PODPORYDÁRCEMARKETINGOVÝ PARTNER